środa, 29 października 2014

Im więcej Gładysza w samorządzie

tym mniej w nim Kotarby

Pooglądajcie sobie moją ulotkę wyborczą, a za moment opowiem co i dlaczego :)




Widzicie, w lokalnej polityce jest wiele spraw złych, brudnych i po prostu małych. Tam gdzie władza stała się celem samym dla siebie, nie może zresztą być inaczej. Liderzy takiej wsobnej, małostkowej, obsesjonackiej metody sprawowania władzy, zatruwają umysły kolejnych pokoleń młodocianych pomagierów, już dzisiaj wpychając ich na listy wyborcze, czy też po prostu zatrudniając w samorządowych instytucjach. Następców sobie hodują. To źle, fatalnie wróży na przyszłość całemu naszemu regionowi.

Najgłębszym sensem mojej osobistej decyzji o kandydowaniu w tych wyborach, jest próba zmierzenia się z demonicznymi "masters of puppets". Tak, tak - rzecz jasna o ile zostanę wybrany, będę zajmował się w Radzie konkretnymi sprawami  - znam się na finansach, sporcie, bliska jest mi współpraca z organizacjami pozarządowymi - ale nie to jest celem.

Prawdziwym celem mojego kandydowania jest wyeliminowanie bądź marginalizacja wpływów politycznych takich Kotarbów.

Ludzie którzy zdecydują się oddać na mnie swój głos, nie powinni pytać którą dziurę w drodze planuję załatać. Moja kandydatura oznacza coś więcej, znacznie więcej - głos oddany na mnie jest głosem oddanym na sanację, uzdrowienie, umoralnienie oraz unormowanie celów, stylu oraz metod politycznych w całym regionie wadowickim.



3 komentarze:

  1. Będziesz autsajderem? Sam widzisz,że "hodowanie" idzie dość dobrze.
    A nagrodą jest praca i inne profity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowieku
    Na miejscu Waszego komitetu, dodrukowałbym nowe ulotki
    Z treścią "ostatniego listu Pani Burmistrz" na odwrocie.
    Majstersztyk...

    Aż strach pomyśleć co "oni" teraz zrobią z powiatem...
    Już współczuję pracownikom powiatu
    (z wyjątkiem Kierownictwa Wydziłu Budownictwa,
    choć myślę, że te panie na pewno się dogadają, podobna
    natura, podobny poziom, to samo dyletanctwo
    i pokrętna logika z brakiem szacunku dla innych.)
    Ciężkie czasy przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  3. 16 listopada mamy wybór! Mozemy posłać niektórych w polityczny niebyt.

    OdpowiedzUsuń