czwartek, 19 września 2013

Mocą danej mi władzy

ogłaszam się prorokiem :D:D:D

Pamiętacie fragment ?


- No dobrze panie Stanisławie, to proszę jeszcze powiedzieć słuchaczom, skąd pan jest.
Cooo?? to ja do pani dzwonie i pani nie wie skąd ja jestem?!?!? Proszę pani, to jest skandal! Tu wszyscy wiedzą skąd ja jestem, kto ja jestem, proszę pani! To ja w takiej sytuacji stanowczo odmawiam telefonowania do pani, jak pani nie wie, skąd ja jestem. Do widzenia się z panią! W sądzie, proszę panią!


Tak tak - już wiele miesięcy temu przepowiedziałem podobną rozmowę tutaj


Więc od dzisiaj żadne tam dziadunio czy jak pisze do mnie Staszek - Gładysz. Od dzisiaj proszę się do mnie zwracać prorok:)

 A Kotarba ma pisać - pan prorok. 

14 komentarzy:

  1. Ty się módl, aby się proroctwo ostatniego akapitu nie sprawdziło "W sądzie, proszę panią!" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gładysz napisał, że pan rzecznik nic nie robi, a tu widzę że pracuje i to bardzo ciężko.
    Nie myślałem, ze praca rzecznika jest tak bardzo ciężka i że jest narażony na tak chamskie ataki i zaczepki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowiek jest narażony na chamskie ataki i zaczepki rzecznika...

      Usuń
    2. człowiek jest narażony na chamskie ataki i zaczepki Klimowskiego

      Usuń
    3. Wideo ze stachem bedzie hitem tego referendum !

      Założe się ze poleci w telewizji ...

      Usuń
    4. Witaj.
      @Anonimowy19 września 2013 18:18:
      Drobiazg np.KliMowski mieszka Pod Skarpą,a dr jest KliNowski.
      Nawet nie wiesz o kim piszesz.
      Miłej Nocy tyż Staszek.

      Usuń
    5. Nieprawda.

      Klinowski mieszka w Krakowie w rejonie Getta.

      Usuń
  3. A ja się tak zastanawiam, ile trzeba mieć w sobie pychy, żeby przy każdej okazji zrobić z siebie takiego pajaca. Ten człowiek nawet nie dopuszcza do siebie myśli,że jest idiotą. To chyba jakaś choroba. Są takie zaburzenia osobowości. Czyżby w dzieciństwie był wiecznie krytykowany? A może to już zaburzenia wieku starczego, jakiś uwiąd starczy. Tak czy siak wadowicki klaun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Wadowicki (karciany) walet za mojej pamięci zwany dupek.
      Na innych portalach jest piękny rysunek (cóś sie pisze mem).
      Klaun to baaardzo wymagający zawód.
      Miłego etc.etc.

      Usuń
    2. Nareszcie ktoś właściwie zdiagnozował tego typka. Tylko - czy faktycznie chory człowiek zasługuje na taką uwagę? I z jednym się nie zgadzam - to nie jest wadowicki klaun - jako tutaj urodzony wypraszam sobie, by przybłędę z Huty określać mianem z mojego miasta.

      Usuń
    3. Witaj.
      Nie z Huty,bo w czasach onego rażdienia Mogiła jeszcze nie należała do Huty.
      O pardons 1950 Mogiła została włączona do Huty.
      Mnię ino tyko zawsze ciekawi wątek wieloletniego "cinkciarza" przewijający się w internecie.Pamiętam kto mógł handlować walutą pod Pewexem dłużej niż jeden dzień,ba godzinę.
      Miłego Dnia tyż Staszek.

      Usuń
    4. a Twoje Tatarze SBeckie związki opiszesz?

      Usuń
    5. Witajcie.
      @Anonimowy21 września 2013 13:34:
      Już ci na tym blogu odpisałem,ale widać mało.
      Działaj dalej w radzie parafialnej,gdyż "Pan Bóg jest nierychliwy,ale sprawiedliwy".
      Opiszę oczywiście twoje wspomnienia "z twojej pracy" w Łabędach,a także "wspomnienia pielgrzymkowe".
      Satis.
      Miłej Niedzieli tyż Staszek.

      Usuń