czwartek, 17 lipca 2014

LGD Wadoviana także łamie prawo

tylko - czy kogoś to jeszcze dziwi?



Tak na marginesie - odpowiedzi z LGD jak nie było tak nie ma - to by było wszystko w temacie przestrzegania prawa przez Ewę i jej dwór. Nie, nie mylę się, ani nie próbuję ubrać Filipiak w nie dotyczącą jej sprawę - po pierwsze cała Wadoviana składa się z magistrackich - a po drugie - co najciekawsze - Staszek Kotarba osobiście , podczas rozmowy telefonicznej, obiecał mi że załatwi sprawę z -jak się wyraził - "tą, tam, panią prezes".
Pół roku minęło odkąd obiecał.

26 komentarzy:

  1. no nie ladnie dziadunio
    teraz to juz wiemy ze piszesz na zamowienie Jończyka i Królikowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      "Asinus asinorum per omnia sekula sekulorum".
      Po polskiemu osioł a dla mnie cham ......
      Miłego Dnia tyż Staszek.

      Usuń
    2. dziadunio chyba dostał zlecenie na odciąganie uwagi od problemów i zadłużenia szpitala oraz na zatuszowanie ostrego protestu IWW i TA odczytanego na sesji powiatowej rady ?

      Usuń
  2. Mam takie pytanie odbiegające od tematu czy będziesz startował do Powiatu ze swego okręgu i dlaczego nie chcesz startować na radnego w Mucharzu, przecież to twoje miejsce zamieszkania i taki bardzo znany społecznik wspólnocie by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wadowiczaninem - mieszkającym poza granicami miasta. A Ty doskonale to wiesz - wobec czego uważam ze ten wpis jest skrajnie prowokacyjnym pokazem złej woli. Co, szczerze mówiąc dość mnie zaskakuje. Ale cóż robić - nie pierwszy to raz kiedy potrzeba wzruszyć ramionami i powiedzieć - "kobieta zmienną jest". Także politycznie.

      Usuń
    2. Jaki prowokacyjny? pytam dlaczego nie chcesz startować do gminy w Mucharzu, przecież chyba tam jesteś zameldowany na stałe?
      Pytam z babskiej ciekawości bez podtekstów

      Usuń
    3. Zameldowany na stałe jestem w Wadowicach.

      Usuń
    4. Już nic nie rozumie, to przecież jak nic możesz startować do RM gdzie byłbyś potrzebniejszy niż w powiecie, co nie zmienia mojego wcześniejszego zdania, ze na radnego sie jak najbardziej nadajesz ;)

      Usuń
    5. Ordynacja przewiduje konieczność ZAMIESZKIWANIA a nie zameldowania, na terenie gminy do rady której chce startować kandydat.

      Usuń
    6. To głupie i nie zawsze przestrzegane

      Usuń
    7. Wyobrażasz sobie co by zrobił z jednej strony Staszek a z drugiej Mateusz, gdybym i ja nie przestrzegał? ;) :D

      Usuń
    8. majka, zapytaj się Józka Brynkusa, on to przećwiczył.

      BW

      Usuń
  3. Majeczko latasz tylko po stronach i brednie wypisujesz. Ochłoń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest przez duże O, który pisze prawdę i same mądrości, ja jestem mieszkańcem przez małe m

      Usuń
  4. Majka.Może lepiej zrób obiad albo pranie.Bo czytając Ciebie myślę że jesteś v-ce starościna.Na wszystkim się znasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat jest inny może napisz coś o LGD, ja nie napiszę bo na tym temacie się nie znam.

      Usuń
    2. Ale na wszystkim innym się znasz? Dziwne

      Usuń
    3. Jesteś zbyt surowy dla Majki. Wybacz jej. Ona może być nieco rozchwiana, bo dopiero kilka godzin temu dowiedziała się że 3 lata temu jej polityczny idol ogłosił zamiar kandydowania do funkcji Burmistrza Wadowic. Próbowała wmówić czytelnikom że to Jacelk Jończyk postepuje nieuczcie i prowadzi kampanie, a jej idol Klinowski działa z pobudek "altrustycznych" Poza tym potwierdzam, że rzeczywiście Majka wszystko wie najlepiej. Wie gdzie czyja żona pracuje i gdzie nie pracuje. To nie plotki to jej demokratyczny standard. Być może dlatego, że ma znajomy gejzer wiedzy w przychodni specjalistycznej...?

      Usuń
    4. Nie znam twojej żony i znać nie chcę, haków tęż na nikogo nie zbieram jak to inni, idola politycznego nie mam i świetnie wiesz, że MK niejednokrotnie musiał z mojej strony wysłuchać niezbyt przyjemne rzeczy, bardzo cię proszę daj mi święty spokój.Wiem tylko jedno, że na JJ i na ciebie nie zagłosuję.Pisz co chcesz, tylko sam sobie wystawiasz świadectwo. Gejzerów szukaj gdzie indziej. Żegnam oraz definitywnie kończę naszą wirtualną znajomość, jestem za stara, aby wysłuchiwać twoich impertynencji. Mieszkanka przez małe m bez aspiracji politycznych.

      Usuń
    5. Majka, Zbyszek - najwidoczniej przeoczyłem moment w którym pomiędzy Wami wydarzyło się coś, co w efekcie sprawiło że przestaliście ze sobą normalnie rozmawiać. Cokolwiek by to nie było - polityka nie jest warta - albo inaczej, nie dajmy się zwariować polityce. Bardzo Was proszę - skończcie to prawienie sobie nawzajem. "uprzejmości"- ewentualnie nie róbcie tego tutaj - przez ponad dwa lata udawało się i mnie i, może nawet przede wszystkim Wam - czytelnikom, trzymać naprawdę niezły poziom w dyskusjach i rozmowach - nie ma powodu żeby tak nie miało być nadal ;) :D

      Usuń
    6. Widzisz szybko losy się odwróciły. Twój standard został zweryfikowany. Wczoraj nie tylko milczałaś gdy w oszczerczy sposób atakowano mnie i moją żonę, ale i oburzałaś się gdy chciałem równych praw w dyskusji z anonimowymi oszczeracami. Dziś sama doświadczasz internetowej nienawiści. Tyle ostatniego mojego słowa do Ciebie.

      Usuń
    7. Rozsądny głos dziadunia, dziękuję.
      To nie ja rozpoczynam ze Zbyszkiem dyskusję, ani tez sugeruje pewne sytuacje, to W/W Pan usilnie wmawia mi coś co nie ma miejsca, mnie nie interesują czyjeś matki, żony, kochanki, kochankowie, orientacje seksualne, poglądy religijne, pseudo uzależnienia oraz plotki. W/w Pan nie jest w stanie mnie obrazić, a usilnie próbował i to tylko dlatego, ze nigdy nie oddam na niego głosu, mam inne wymagania dla osoby chcącej być radnym i sądzę, iż mam do tego prawo.

      Usuń
  5. Ja podejrzewam, ze Majka to Klinowski, który myśli, ze jest cwany i dowcipny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie.
      Na to MK nie stać by bywszy.To jest poza EGO.
      Miłego Dnia tyż Staszek.
      P.S."Państwo to ja.".

      Usuń
  6. @dziadunia
    - ordynacja przewiduje udział w wyborach w gminie, w której jest się dopisanym do listy wyborców, zaś co do wyboru na wójta, musisz być tylko dopisany do jakiejkolwiek listy wyborców w Polsce
    - @dla wszystkich: http://pressmix.eu/index.php/2014/07/17/krolewskie-wolne-miasto-wadowice-i-karly-moralne/

    OdpowiedzUsuń