piątek, 13 czerwca 2014

Medialne ścierwojady

czyli człowiek to nie brzmi dumnie, part II

Taka wymiana zdań z mojego profilu fb

M.G Granice dziennikarskiego skurwysyństwa jak widać są z gumy - właśnie zobaczyłem na stronie jednego tabloidu coś w rodzaju sondy - "Czy ojca dziewczynki z Rybnika należy zlinczować, czy nie? Wypowiedzcie się u nas!"

Maja Majka Czasem wydaje mi się, że w pewnych przypadkach powinna obowiązywać cenzura.

M.G Widzisz - ja bardziej się boję tego w jaki sposób to świadczy o nas - ludziach. Wydawnictwa to zwyczajny geszeft - działają na zasadach popytu i podaży - więc skoro serwują nam gówno to ni mniej ni więcej oznacza że jest wielu którzy chcą się w nim taplać

6 komentarzy:

  1. Majka chce być powiatową cenzorką ? Oj tęskno za PRL

    Wolność słowa jest gwarantem demokracji. Nawet takie idiotyczne ankiety są niezbędnym elementem wolności. To jest margines który uczy nas odpowiedzialności. Być może dziadunio a szczególnie Majka woleli by proste rozwiązana i wprowadzenie cenzury. Jak jednak pokazuje nasza bolesna historia to ślepy zaułek.

    Cieszmy się wiec z oburzenia dziadunia bo to przejaw odpowiedzialności. Gańmy zaś cenzorskie zapędy Majki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tęskno, każdy chciałby być na powrót dzieckiem.

      Usuń
    2. Właśnie nie jestem pewien czy to jeszcze "element wolności". Nie chcę wchodzić w nie swoje buty - ale mam wrażenie że po pierwsze - to jest temat którym powinna zająć się Rada Etyki Mediów - a po drugie - jakiś szczególnie dociekliwy prokurator mógłby zadać sobie pytanie czy to ie jest aby podżeganie do zabójstwa. Mówimy o linczu a w komentarzach padają tam sformułowania typu "usmażyć gnoja!"

      Usuń
  2. Wiesz zawsze mnie smuci jak stanie się tragedia, np.ktoś się utopi, lub zginie w wypadku samochodowym i cóż widzę w komentarzach np. na W24 cały stek bluzgów na rodzinę zmarłego, na samego nieboszczyka itp. Mam pytanie co lepsze pozwolić użytkownikom na odsadzanie od czci i wiary dla ilości wejść czy też podać informację i zablokować możliwości dodawania komentarzy.

    PRL to było moje dzieciństwo, dorosłość to ta nowa Polska., wbrew pozorom miał też dobre strony,wszyscy obecni moraliści są wykształceni w PRL ale nie to takie polskie takie nasze wszystko potępiać w czambuł, teraz tez cenzura jest tylko prowadzona przez kacyków partyjnych.
    W poważnych sprawach nawet cię nie stać na obiektywizm tylko na złośliwości, może nie powiatową, ale małopolską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ????? O czym Ty u diaska mówisz, Majka? Jaką znowu złośliwość wytropiłaś u mnie? :(

      Usuń
    2. To do anonimowego o tęsknocie za PRL, tylko zle kliknęłam :)

      Usuń