wtorek, 13 listopada 2012

Update do śmieciowej akcji -kolejny

Dla tych, którzy nie czytają lokalnych portali - dwa spostrzeżenia, zamieszczone już gdzie indziej:)

Wrażenia z przesłuchania - zmęczony i kompletnie nie zainteresowany polityką glina, robi swoje. I swoje wie.
Miałem wrażenie że jedynym, co by go mogło rozruszać to moje przyznanie się do winy 
Tzn wie, co o całej sprawie myśleć. Takie odniosłem wrażenie.

Ale coś wam powiem -Kotarba, Płaszczyca i całe to towarzystwo, myślą że zrobili nam kuku. Że poszczuli nas policją i będziemy mięknąć. Żałosne. Nie wiem jak inni - ja nie odczułem że doznałem jakieś dolegliwości. Nie czuje się przestraszony - nie czuję się też prześladowany. Oni nic nie mogą. Nic nie są w stanie. Przegrali już wszystko, prócz wyborów.

P.S
I nie, nie chcę przez to powiedzieć ze wybory wygrać będzie łatwo. Przeciwnie - będzie bardzo trudno.

Drugie postscriptum - w razie gdybym się pomylił :)


5 komentarzy:

  1. Nie wiem kto doradza władzom ale.... niech tak dalej robi ;)

    Poczekaj kilka dnia a w ogólnopolskich mediach poczytasz o ..............sprawie i sobie ;)

    Znowu bedom godac co wy w tym papalandzie wyprawiacie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pal sześć ogólnopolskie media - ale co prawda to prawda - niech tak robi dalej;)

      Usuń
  2. Pamiętasz, w sprawie biegających po zakałużonym Stadionie Narodowym - adwokat profesor Piotr Kruszyński oraz inne tuzy, zalecały podejście władz do sprawy - zdroworozsądkowe? Nadgorliwość władzy bywa śmieszna, więc się z niej pośmiejmy. Trzymaj się, nic Ci nie będzie :)

    Tama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zarejestrowałem wypowiedzi Kruszyńskiego w tamtej sprawie - ale jedno wiem na pewno - zdrowy rozsądek to pojęcie i stan umysłu, który jest kompletnie obcy ludziom, których próbujemy zniknąć z samorządowych wadowickich stołków.

      Co do mnie - tutaj akurat proces idzie w dokładnie odwrotną stronę - mnie wówczas, albo inaczej - mnie tym bardziej nic nie będzie, im mocniej niektórzy będą się starali, żeby było inaczej:)

      Usuń
  3. Ja tam wszystkim zapewniłbym pałowanie i byłby spokój. A tak to się śmieci po rynku walają :DDDDDDDD Nie, to ni może tak dużyj być.

    OdpowiedzUsuń