piątek, 12 kwietnia 2013

Smoleńskie kłamstwo pęcznieje

Dawać świadectwo prawdzie to niełatwa sztuka, wielkie wyzwanie które stawia przed wierzącymi wiara a przed pozostałymi - zwykła ludzka przyzwoitość. Do tego zadania dorósł warszawski adwokat - mecenas Rafał Rogalski, od długiego czasu jeden z najbliższych ludzi w otoczenia szefa PIS-u - Jarosława Kaczyńskiego. Znany nam wszystkim z rozlicznych medialnych wystąpień w roli pełnomocnika części rodzin ludzi, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej.

Cóż - jak to w życiu bywa - gdy zakończyła się współpraca, adwokat może sobie pozwolić na mówienie prawdy. I mówi:



Autentyczność profilu mecenasa Rogalskiego w serwisie Twitter została potwierdzona w sposób nie budzący wątpliwości.

7 komentarzy:

  1. Właśnie przypadkowo słyszałem BEZPOŚREDNIĄ wypowiedź Maciarewicza, że należy wyjaśnić INFORMACJĘ o tym, że katastrofę przeżyły 3 osoby. Sam też 3 lata temu w pierwszej radiowej relacji ze Smoleńska słyszałem, że katastrofę przeżyły 3 osoby, które przewieziono do szpitala ( a że byłem bezpośrednio po porannym natrysku, to uszy miałem czyste - bo je umyłem - więc dobrze słyszałem). Tak więc mowa tutaj o INFORMACJI o fakcie, a nie o samym FAKCIE. I o braku weryfikacji INFORMACJI o fakcie, a nie weryfikacji faktu (do czego, swoją drogą, ta weryfikacja może doprowadzić - bądź nie doprowadzić). Sądziłem, że semantyka dla filozofa nie powinna być problemem. Ty widocznie na grodzkiej tylko SPĘDZIŁEŚ 5 lat … Tak więc najpierw zweryfikuj źródło, a potem weryfikuj podpis Rogalskiego.

    PS dla majki:
    Ten tekst nie dotyczy wyjaśnienia, czy ktoś przeżył, czy nie przeżył, tylko luk w dziaduniowym rozumowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ja bardzo lubię gdy ktoś rzuca mi wyzwania, dociska, sprawdza, nie zgadza się za mną, zmusza do wysiłku. To pozwala mi nie rozleniwić się do reszty:)

      Tu jednak będziesz musiał jeszcze popracować, zanim staniesz się wyzwaniem;)Bezpośrednia wypowiedź? Mówisz i masz - bardzo proszę: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Antoni-Macierewicz-sa-dowody-ze-trzy-osoby-przezyly-katastrofe-smolenska,wid,15482859,wiadomosc.html?ticaid=11066e

      Usuń
  2. weź chłopcze, dotrzyj do źródeł, porównaj, zweryfikuj, a potem wyciągaj uogólnienia i wnioski. Ale nawet jeżeli to zrobisz, nie daje Ci to prawa do oceniania.
    Może jak to wszystko pojmiesz, to też zrozumiesz dlaczego filipiakowa tyle lat szkodzi temu miastu, i że podejmowane przez was działania tego stanu nie zmienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele spraw, których opozycja lewicowa wogóle nie rozumie, bo tacy dziaduniowie nie znają się na samorządzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A oglądasz sesje rady dla beki?

    http://www.facebook.com/OgladamPosiedzeniaRadyWadowicDlaBeki

    Zapraszam. Tego się nie da oglądać bez beki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beke to sobie można zrobić z tzw. radnych bezradnych: Petka, Janasa, Klinowskiego, Odrozka i Kamińskiej

      Usuń
    2. Na razie tam nic nie ma więc po co lajkować?

      Usuń