poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Klinowski dał ciała

czyli teraz co? Casting?

Pobyt na Sardynii, dokąd poleciał Mateusz Klinowski żeby odpocząć w przerwie świątecznej, mocno poprzestawiał liderowi opozycji w głowie. Właśnie patrze na smsa którego mi stamtąd wysłał. Treść jest tak zaskakująca że sam przeczytałem go trzy razy żeby się upewnić że niczego nie pomyliłem. Pisze mi Klinowski tak - cytuję słowo w słowo - Dopóki tu nie przyjechałem nie wiedziałem co to znaczy prawdziwy spokój. Sorry, ale musicie pogonić Ewke beze mnie. Będę tylko na moment żeby pozamykać sprawy na uczelni i się pożegnać. Wszystkie materiały zgram do kompa Mario, żebyście mieli na czym pracować. Pozdro - Mat.
P.S - czemu ja dotąd nie wiedziałem że oni tutaj nie używają soli a wszystkie potrawy przyprawiają ziołami?

Co zrobić - wygląda że wypalił się nam doktorek. Trudno.

Słowo do opozycji - musimy się jak najszybciej spotkać i bo ja wiem, cholera co? Losowanie urządzić? Casting na nowego lidera?

Eeee, do dupy z taką robotą!


11 komentarzy:

  1. Nie pal tyle zioła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Ja nie jestem na Sardynii - używam soli morskiej po przyprawiania potraw;)

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że to działanie "PIEPSZU PAPALANDZKIEGO" tak odmieniło lidera opozycji w naszym mieście!
    Teraz trzeba się zastanowić nad zastosowaniem szczepionki zapobiegającej działaniu "PIEPSZU PAPALANDZKIEGO" na umysły podatne na wpływy i mające skłonność do "wpadania w złe towarzystwo"!

    Sierotka Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, że wyjechałem z Wadowic (choć nie na Sardynię, ale do Sławkowa) i nie zamierzam już wracać. Uważam, że Caryca Filipińska i Stan Kotaresbecki będą nadal godnie demokratyzować lewicę i tworzyć prężną prawicę w imię swoich ojców, a przede wszystkim dziadków i teściów. Bycie opozycjonistą w cieniu takich monumentalnych postaci nie miało najmniejszego sensu. Jak każdy widzi, Wadowice wspaniale się rozwijają i szkoda tracić energię na przeszkadzanie w kradzieżach... eee.... inwestycjach. Prof. Klinoski.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Caryca Filipińska i Stan Kotaresbecki będą nadal godnie demokratyzować lewicę i tworzyć prężną prawicę w imię swoich ojców, a przede wszystkim dziadków".

    Czy masz na myśli wadowicką volkslistę i mężatki oraz panny tańczące na stołach w lokalach Nur die Deutschen?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia ma kapusiów w rodzinie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Klinowski dał ciała?

    Jak to?

    Czy to pierwszy raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie.
      Znany mnię styl:
      "Pytanie proszę..." .
      Miłego Dnia tyż Staszek.

      Usuń
  7. Klinowski dał ciała?

    Jak to?

    Czy dał?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jaja

    dziaduniu zmień lepiej tytuł... bo ludzie się śmieją z was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Com napisał, napisałem:) Mam nadzieje że ludzie się śmieją - w końcu tekst był pierwszokwietniowy

      Usuń