niedziela, 3 lutego 2013

Modelowy konwent Jończyka

czyli króciutko o czochraniu kota z włosem i pod włos:)

Publicznie przyznaje - po moim tekście "Podgryzanie Jończyka" red Marcin Płaszczyca mocno oprotestował mój polityczny komentarz, twierdząc stanowczo że całą sprawę sobie wydumałem a jego tekst o tajnym dokumencie był czysto informacyjny, politycznie "czysty" i żadną miarą w Starostę uderzać nie miał. Wymieniliśmy kilka ogólnych uwag ale stanęło na moim przyznaniu iż możliwe że tym razem "przestrzeliłem" i przyjmuje do wiadomości jego wersję. Uwierzyłem że było jak mówił.

Cóż kiedy zaraz następnego dnia moja wiarą została zachwiana - a zachwiał nią tekst o rzekomej inspiracji Prezydenta RP powołanym przez Jacka Jończyka Konwentem Wójtów i Burmistrzów. Istnieje możliwość że to kolejny przypadek -i mój kolega Marcin podnosi po prostu tematy ważne, także dla naszej lokalnej społeczności - niemniej jakiś chochlik szepce mi do ucha że laurka dla Starosty napisana została żeby zrównoważyć złe wrażenie po poprzednim tekście:)

Mam nadzieję że Marcin Płaszczyca nie obrazi się że przywołuję go tutaj tak wprost - potraktuj ten wstęp Marcinie jako oddanie ci głosu - publicznie zamieszczam dementi które zgłosiłeś i uzupełniam nim poprzedni wpis.

I tyle o zaszłościach, bo dzisiaj chcę przedstawić Wam moją opinię o Konwencie, przeklejając po prostu mój komentarz z portalu wadowice24

Modelowy Konwent? Modelowo to działają gospodarze gmin i powiatów jak Polska długa i szeroka - porozumiewając się ws zakupu energii, grupowych ubezpieczeń i innych publicznych wydatków i oszczędzając w ten sposób MILIONY złotych. Pisałem już o tym wielokrotnie - sama gmina Wadowice, na samo oświetlenie dróg wyda 2 mln zł. Zamawiając energię grupowo, choćby tylko wspólnie z Andrychowem, Kalwarią Suchą i Makowem - moglibyśmy zaoszczędzić min 20% - tj 400.000 zł!

Jeżeli konwent wypracuje tego typu porozumienia - będzie modelowy. Póki co jest modelowo bezużyteczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz