czwartek, 16 sierpnia 2012

Głęboko się kłaniam

czyli chcąc - nie chcąc odrobinę o sobie

Artykuł o lokalnych blogerach tutaj :http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1896:wadowickapolitykawsieci&catid=60:polityka&Itemid=32
skłonił mnie pierwszego podsumowania mojej na tym polu aktywności.

Którą wyraziłem tam w taki sposób:
"Pomyślałem ze to jest dobre miejsce i dobry moment żeby powiedzieć coś o swoim blogu.

Otóż byłby on bez porównania uboższy gdyby nie komentarze Czytelników. Coraz częściej jest tak że tekst staje się tylko pretekstem do arcyciekawych dyskusji.
Za co dziękuję - Zmiennikowi, Obywatelowi Wadowic, Miłośnikowi Magistratu i innym, być może mniej regularnym ale równie cennym komentatorom.

A pozostałych, obecnych i przyszłych Czytelników proszę - jeżeli będziecie się zastanawiali czy poświecić swój czas na czytanie mojego tekstu czy komentarzy które go rozwijają - bez wahania odpuście sobie tekst: )"

Więc i tutaj -  jeszcze raz - dzięki! 
Trudno by mi pewnie było walić w dzwon, gdybym nie wiedział ze jego dźwięk jest komuś do czegoś przydatny:)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, mówię zupełnie serio.
      Ale jak się, będziesz stawiał to wykreślę cie z listy najciekawszych komentatorów i wstawię na top listy komentatorów jajcarzy;):)

      Usuń
    2. Wstaw do gejów, wszystko mi jedno :-D

      Usuń
  2. Oczywiście można by dodać, że komentator "Zmiennik" jest najbardziej obiektywny, bo spoza Wadowic, ale nie będę się upierać :)

    Zmiennik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest zaś taka że najbardziej obiektywny jest oczywiscie autor bloga;)

      Usuń
    2. Zmiennik ma chyba rację. Z pewnością dziaduniu Twój obiektywizm daleki jest od... obiektywizmu :-D

      Usuń
    3. Nie próbuj czochrać po grzbiecie komentatora Zmiennika. Ten akurat kocurek nie zacznie rozkosznie mruczeć - raczej cię, cholera, pazurem zadrapie :D

      Usuń