środa, 28 sierpnia 2013

Obiektywnie o Ewie

czyli rachunek sumienia.

Zapytał, ba, zarzucił mi ktoś ostatnio brak obiektywizmu w opisywaniu postaci burmistrz Wadowic Ewy Filipiak. Nigdy nie napisałeś o niej nic dobrego, przecież to niemożliwe żeby nie robiła nic dobrego, niczym ci nie zaimponowała- powiedział ten ktoś.

No i mnie uruchomił:) Myśli mocno się buntowały- i trudno im się dziwić, każdy by się zbuntował gdyby mu kazać galopem przebiec każdą ścieżkę którą przeszedł przez ostatnie dwa lata - ale mam! Rzeczywiście, znalazłem coś, czym , mówię to zupełnie poważnie, Ewa mi zaimponowała.
Jakiś czas temu powiedziała do MK- może pan ma na moim punkcie obsesję, ja na pana punkcie obsesji nie mam. To było fajne, spodobało mi się. Takie inteligentnie, kobieco złośliwe.

No, powiedziałem to. Ba, wykonałem spory wysiłek żeby to sobie przypomnieć - więc myślę że raz na zawsze udowodniłem że potrafię mówić miłe rzeczy o urzędującej burmistrz. I jeżeli znowu przytrafi się jej coś co wzbudzi moją sympatię - obiecuję że zapamiętam. Może nawet opiszę. O ile oczywiscie Ewa Filipiak wciąż będzie osobą publiczną. Czy sama zainteresowana zechce zaimponować mi czymś częściej niż raz na kadencję - cóż, mam pewne wątpliwości:))

Póki co zaś - bardzo proszę któregoś z radnych, żeby zapytał podczas najbliższej sesji RM Drogą Ewę, może w formie pisemnej interpelacji - co wydarzyło się w sprawie budowy ścieżek rowerowych przez ostatnie cztery miesiące? Projekt zlecony przez samorząd województwa powinien być już gotowy. Więc bardzo zasadne wydaje się pytanie - czy Ewa Filipiak nadal podtrzymuje pomysł poprowadzenia części trasy ulicą Zatorską? Chcę wiedzieć jaka, w szczegółach, jest aktywność gminy w tej sprawie?

3 komentarze:

  1. Obiektywnie licząc 30 000 zł za 1 m2 powierzchni wystawowej muzeum JP II to ...Skandal !

    W dodatku 2 lata po terminie.

    Ludzie zróbmy z tym porządek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że będzie pochwała związana z zajmowanym stanowiskiem. Łee.
    Taki pozorny komplement, który pogrąża Filipiak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie marudź - powiedziałem że Ewa bywa(no, raz była w mojej przytomności)- kobieca i inteligentna:) No i rzecz miała miejsce na sesji RM, więc pochwała jakiś związek z zajmowanym stanowiskiem ma.

      Usuń