poniedziałek, 4 listopada 2013

Ewa chce pieniędzy

czyli jedyna odpowiedź która wydaje mi się adekwatna.

Gdy usłyszałem z własnych ust burmistrz Filipiak, potwierdzenie żądania, które od kilku dni rozwleka po blogach i portalach jej Pafnucy, byłem tak zdumiony, tak zdruzgotany marnością, absurdalnością i kompletnym brakiem klasy tego wystąpienia, że aż mnie zatkało. I nadal uważam że nie ma potrzeby na toto merytorycznie reagować.


A za komentarz dla wystąpienia Drogiej Ewy niech posłuży to :


19 komentarzy:

  1. Stachu gdzie som piniondze ? Po mojem chodził, moje piniondze zabrał...jak on śmiał !

    Ja byłam ja wiem gdzieście byli, coście robili...oddajcie mi piondze wy skur...syny, pierony siarczyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpoznaję ten głos, ten styl, tą manierę. O tak to chyba jakaś wójt na folwarku mówiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto odda mieszkańcom Wadowic 17,7 mln zł utraconego dofinansowania dla EKO ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka prawda jest z EKO, bo nie chcę powielać plotek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdą jest że 17,7 mln złotych dofinansowania EKO z funduszy pomocowych UE rozpłyneło się we mgle.

      Urzędowa fizyczka zrealizowała zimną fuzję z prywaciarzem, a prezes ... rozmył się we mgle. Pewnie szuka jakiegoś dofinansowania...

      Usuń
    2. Jak kraść to miliony.
      Za groszowe manko w supermarkecie pracownik poniesie konsekwencje.
      Spróbujcie zatankować samochód i odjechać bez płacenia. Zaraz pościg, kajdanki, kraty aresztu. Za co? Za kilkaset złotych? Nie opłaca się. Lepiej zostać burmistrzem albo założyć sobie Amber Gold ;)
      Nawet jeśli wpadniesz, to dożywocia nie dostaniesz. Wyjdziesz i na Seszele albo na Gibraltar.

      Usuń
  5. Po co ten Stachu pojechał tam do centrali ? Kto mu dał takie prawo ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Co? więc jednak 'na waciki 'za mało ?
    Jedno,co mi jeszcze do głowy przychodzi po wysłuchaniu tej marnej, żenującej żebraniny E.F,opadam z sił -serio ...

    http://www.youtube.com/watch?v=wd4YgudTcnM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziadunio Gładysz Tobie kury szczać prowadzić, a nie politykę robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie.
      A kto Ciebie powiedział co Dziadunio Gładysz politykę "robi"?
      Miłego Poranka tyż Staszek.

      Usuń
    2. No, no - jakiś postęp jest. Magistrackie zrozumiało widać że własnymi słowami nie poradzi, to przyszło we mnie Piłsudskim rzucać :D:D:D

      Usuń
  8. Fajne komenty pod wystąpieniem EF na w24 dowiedziałem się ze muszę zmienić dealera:)
    bo na referendum byłem :D, a miastu radni opozycji przeszkadzają w rozwoju yyy...
    oni tam coś faktycznie biorą :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Co niektórym dyktatura się marzy. Mogą ją mieć ale u siebie na folwarku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka burmistrz - takie wystąpienie;
    Jaki rzecznik - takie słownictwo;

    A przy okazji:
    Jeżeli ksiądz proboszcz "K..."
    już tak stanowczo chce walczyć ze "złem" i "szatanem"...
    może o pedofilii coś napomknie ?..
    o przepraszam - pewnie to już "atak na kościół..."

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Dziadunio, Panie M.K. - riposta do Pani Burmistrz celna, ale komentarz Babuni zbedny. Kenaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. The burgomaster has whisky voice.

    OdpowiedzUsuń
  13. EF śpiewająca I`m your woman, to by było coś. :) Choć domagając się pieniędzy też zrobiła COŚ -"backwater show", że się tak wyrażę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do takiego poziomu sprowadziła funkcję burmistrza dumnego miasteczka. Ktoś to wszystko będzie musiał odbudować.

    OdpowiedzUsuń