piątek, 14 lutego 2014

Wraca stare

czyli kolejny kamyczek do potężniejącego rozwarstwienia.

Pod moim króciutkim, cokolwiek pesymistycznym tekście tutaj było kilka bardzo interesujących wpisów. Uczestnikom tamtej rozmowy dedykuję ten artykuł   

Nie posługującym się angielskim  - istnieją bardzo zaawansowane plany budowy tzw.Gold Class lane, luksusowego pasa drogi pomiędzy Abu Dhabi a Dubajem. Wyłącznie dla właścicieli wyselekcjonowanych, najbardziej ekskluzywnych marek samochodów. Oraz dostatecznie bogatych by zapłacić zaporowej wysokości opłatę za jazdę goldem.
Brudne, ze średniej lub, czego nie daj boże, dolnej półki auta - won z pasa dla VIP-ów!

Jestem dość mocno zajęty, wiec dalekich konsekwencji takich tendencji opisywał nie będę - zresztą jestem zupełnie pewien że w połączeniu z poprzednim tekstem zainteresowani z łatwością dodadzą dwa do dwóch:)

10 komentarzy:

  1. Już dawno tak sobie myślałem, że kiedyś mogą przyjść takie czasy, że człowiek z własnego mieszkania nie będzie mógł wyjść. Bo wszystko dookoła będzie własnością jakiegoś miliardera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jeżeli stare wróci na dobre, to będzie jeszcze gorzej - nawet mieszkanie będzie jego własnością ;) :D

      Usuń
  2. A dlaczego została wyrzucona prezes "Dać szansę" i teraz żona Jończyka zarządza tym stowarzyszeniem,
    czy on już zwariował?
    Wszędzie wsadza swoją rodzine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bladego pojęcia nie mam o sprawach stowarzyszenia Dać Szansę, nigdy nawet chyba słowa na jego temat nigdzie nie czytalem. Wydaje mi się że Jacek Jończyk gdy został starostą porezygnował z wszystkich funkcji? Tak czy owak - ja w takich sytuacjach robię tak - o ile istnieje strona internetowa, sprawdzam jej zawartość, potem w zależności od sytuacji albo dzwonię albo piszę maila do instytucji która mnie interesuje. Polecam podobną drogę :)

      Usuń
  3. czyli go bronisz,
    dziekuje, chciełem tylko potwierdzic ta informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Mam pisać w wciśniętym klawiszem Caps Lock żeby dodarło? :) Jeszcze raz więc - pojęcia nie mam o tych sprawach, odsyłam cię do źródła.

      Usuń
    2. czego Ty wymagasz od kawiorowego blogera, który jest zaślepiony blaskiem gmachu na Batorego?

      Usuń
  4. ale czy zdziadziały miłośnik kawioru potrafi bałakać inaczej ?

    OdpowiedzUsuń
  5. drogi bloggerze, czy masz swiadomosc ze podawany przez Ciebie artykul to satyra (ktora juz z lekka traci myszka)? nikt nie planuje budowac tego tyu drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzałem tej informacji jakoś szczególnie gruntownie - całkiem możliwe że masz rację. Co absolutnie niczego nie zmienia w problemach które dotykam - redystrybucji i rozwarstwienia. Zapewne jeszcze wrócę do tych spraw :) Dzięki za wnikliwe sprawdzanie faktów - to cenne że komuś się chce:)

      Usuń