czwartek, 4 października 2012

Obserwacja.

Od kiedy zorientowałem się że autorstwo tego bloga,  prócz władzy nad treścią, daje mi wgląd w przeróżne statystyki dotyczące tego miejsca, z początku dość nieśmiało, a od dłuższego czasu z pewnością siebie wiejskiego gospodarza, podbierającego kurom jajka, zaglądam, patrzę co mi się tu i tam kluje.
 I wiecie co zauważyłem? I trochę żałuję ze dopiero przed chwilą? Im rzadziej piszę, tym dokładniej mnie czytacie:)

Poważnie - gdyby się dało,gdybym mógł, pokazałbym wam to, co mnie pokazują te wszystkie liczby i wykresy. Kilkudniowa przerwa spowodowała ze pozaglądaliście w różne, zdawałoby się ze już skazane na zapomnienie, kąty.

I świetnie:) Aż mnie kusi żeby przetestować jak długo to będzie w taki sposób działało. W przypadku niektórych tekstów zły byłem sam na siebie ze publikując kolejny, spycham go, no co, do zapomnianego kąta właśnie.

7 komentarzy:

  1. Chciałem Ci to powiedzieć. Ale ponieważ wiem jak znosisz krytyczne uwagi ugryzłem się w język :)

    No popatrz, w różnych sprawach podrzucalem Ci wykresy i tabele, i mnie z tym wszystkim przeganiałeś. A teraz z taką troską jajka w kurniku doglądasz...

    Zmiennik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no - tylko bez takich. Krytyczne uwagi znoszę z siłom i godnościom osobistom:D

      Alergicznie reaguje na wykresy i tabele z powodów starych jak ludzkość - jak się człowiek na czymś nie zna, czegoś nie zna - to na wszelki wypadek lepiej od razu toto kijem - a nuż ugryzie;):)

      Usuń
    2. Te nowe odsłony to pewnie tylko obserwacje przeróżnych służb aparatu represji ...;)

      Usuń
  2. A co z tymi, którzy są z blogiem na bieżąco? Myślałam, że Cię zmogło. Czekam na swieże "wiadomości" :)

    Tama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I właśnie dlatego autor nie powinien być jednocześnie wydawcą. Nie ma szans żeby połapał się w tym co dla niego lepsze:)

      Spokojnie, będą i nowe teksty. Coś mi mówi że juz niedługo.

      Usuń
  3. Bredzisz!!! Ludzie po prostu zaglądają, czy nie masz czegoś nowego. Jakbyś zobaczył statystykę czasu pobytu to pewno byś się rozbeczał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zagląda w stare wątki tylko po to żeby przeczytać nagłówek. Więc mi tu nie statystykuj, bo jak cie czasne:D:D

      Usuń