piątek, 11 października 2013

Kotarba obnażony




Czy to jest zachowanie normalne dla pięćdziesięciolatka sprawującego poważne funkcje publiczne?

I co tam robi, w godzinach pracy, młody urzędnik machający do kamery? Czyżbyśmy znowu mieli rzeczników dwóch?

Nie wiem jak wam - ale mnie pokazywanie śmieszności rzecznika Kotarby już bokiem wychodzi - mówiłem - zwolnić dziada, to nie. A teraz on zaczął flustrować, kto wie czy nie wypączkuje i dopiero będzie :D

A, tak, przy okazji,przewodniczącemu Cholewce oraz rzecznikowi Staszkowi, co to wespół w zespół twierdzą że "nie ma czegoś takiego jak prezydium", no było ale ni ma"- a tak do słownika zaglądnąć, bibliotekę odwiedzić? :D

11 komentarzy:

  1. On tańczy dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Po dobrej wódzie lepszy jestem w dżudzie"

    OdpowiedzUsuń
  3. "A ciosy karate ćwiczyłem z bratem"

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna publikacja zagrań człowieka który reprezentuje nasze miasto.Staszek daj sobie powiedzieć że twój czas się skończył.A Hajnosz niech nie bierze z ciebie wzoru do naśladowania bo zachowuje się jak PAJAC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mnie w ogóle nie interesuje czy skończył się czas Kotarby. Ja, patrząc na hołubce które odstawia, zawsze widzę twarz Ewy Filipiak. Zawsze pamiętam kto za tą mizerię płaci. Jeżeli komuś skończył się czas to właśnie jej- gdy po 20 latach wreszcie uwolni stanowisko które okupuje to i pozamiata za sobą.

      Usuń
  5. widzieliście jak skakał mistrzunio parkowania Guzik, a jak latał Kopero i Klinowski

    normalnie jakby mieli owsiki w dupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Właśnie na nagraniu widać jednoznacznie kto skakał i później atakował.Konfabulacja "wyśmienita".Owsika takoż widziałem tańczącego wokoło,ale nie w d.... .
      Miłego Poranka tyż Staszek.
      P.S.Na miejscu Redaktora nie ryzykowałbym pobytu w UM,gdyż tam jest powszechna "tykalność cielesna".

      Usuń
    2. widzę, że dalej konfabulujesz na potrzeby SB, tak jak za dawnych czasów

      Usuń
  6. Witajcie.
    Widzę,żeś znalazł se żelazny argument w "główeczce".To się leczy.
    Już na tym blogu kilka krotnie pisałem,więc wysil się i znajdź następny.
    Miłego Dnia tyż Staszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało bywszy do:
      Anonimowy12 października 2013 12:34.
      Miłego etc.etc.

      Usuń
  7. żenada, niedoszły pośle Kotarba, żenada! Poza tym widać jak się układowi boją utraty władzy i powstania możliwości prześwietlenia ich działań,bo posiwiał biedaczek okrutnie w ostatnim czasie. Strach, panie Staszku, strach, panie Staszku, rany boskie - STRACH!!!

    OdpowiedzUsuń